Isnin, 6 Jun 2011

Jejalan jalan :)

6.JUN.11 :: Lame rasenye x kuar tgk bandar KL..( walaupun hakikatnye mmg duk kl) hahaha~~ :face34:
aku bukan nye kaki hang out..perabih duit aku je... hehe..
pagi pukul 10.30 aku dh kuar umh :50:... asl nye aku nk buat ic baru.. ic pun dh buruk mcm tuan nye gak !! Tak tau lak hari tu ramai org... aku pun naik heran :face14: , asal ramai...aku penah pegi x la rmai mcm ni... pikir punye pikir !! OHHHHH !! cuti skolah la...ptut la rmai dak2..dah besor..kne la wat ic..hehehe....
aku tgu giliran aku..lme gak.....xde tmapt nk duduk..aku pun bdiri je la....smbil2 aku bdri menunggu nmbor giliran tu... aku perasan ade 2 org mamat yg agak perasan diri die hnsem kot :face64:, xbaik ngate org.....aku bukan nk ngate..yg aku perasan la,stiap kli pmpuan lalu die msti pndang..pastu bgtau kawan die,xtau la die ckp ape kn.. wallahhualam~~~ ape yg dorang ckp erk:s::s:,aku nk je thu.... lagi2 lelaki kn..
kutuk ke..puji ke aku pun xtau.. dgn aku skali die pndang,asl!! hahha~~~
makin lame makin la meluat aku tgk mamat2 tu,eee~~!!
lame gak ar bdiri...lenguh dh kaki ku ni :face32:, tgu punye tgu smapi la giliran aku...ish!! mcm nk perfom lak..pdahal nk pgi buat ic...hehehe... dlm mase 15minit la..sume proses siap..
alhamdulillah~~ mse nk kuar tu..aku tgk mamat2 tu ade lagi... nsib baik aku dh nk blik...hehehe..(xsuke sbnarnye bile tsrmpak dgn org spesis mcm tu) :face75:
Lepas pegi buat ic..aku pegi jalan2 lagi...terjmpe kdai yg jual alat2 make up ni...
aku suke tgk,smpai je kt kdai tu...aku nmpk bulu mate palsu omputih ckp eyelashes..aku ni penggemar bulu mate palsu,suke kmpul n pakai.....
aku berkenan dgn satu pattern ni,aku beli la..x mhal pun... dlm 5.00 je..best!! ade bulu mte plsu yg baru....hehehe
pastu..jalan2 lagi...niat hti mmg nk beli cardigan... asyk pinjam org punye je kn,bile nk ade sndiri punye...dari stu kedai ke satu kedai....
penat dh ni..kaki dh x larat ni :face16:, last kedai aku pegi,jmpe yg aku suke..murah jgk la... 30.00ringgit... beli la,tawar hrge pun xdpt..mls la aku nk pujuk2 kn...
dpt la cardigan punyaan sndrian berhad hehehe :face75:
dh pukul 3.15 petang.. mkn dh,minum dh..cari brang dh...
this for back to my home is my heaven :101:...
penat dh separuh hari berjalan... tu belum lagi aku jelajah bukit bintang lagi...kalau pegi area sane..x ingt dunia la... dari bukan kaki hang out..terus jd suke hang out.... dh lame xpegi sane..tunggu kedatangn ku~~~~~ hehehe !!
so....ni la jln cite ku spnjang aku kluar KL ragam....mcm2 dpt lihat.....blum mlm lagi,kalau mlm..lagi memeningkan kple....
diakhir cite ku ini..pada mamat2 yg suke pndang2 pmpuan n gelak2 tu..insaf2 la ye,jgn smpai org lain gelak kn anda nti :face15:...
SEKIAN~~~:113:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan