Rabu, 13 Julai 2011

TUHAN BERI AKU CINTA ~~

Tuhan beri aku CINTA....
rase sunyi hati ni bile taman bunga tiade kumbang...
sunyi hari2 ku tanpa cinta.....
kdang2 terase sgt nk bcnta bile tgk org lain bcnta...
tpi x jujur la kalau mcm tu..
bcnte smate2 tgk org lain bcnte...
 
Erm.... bile bcnte,sakit hti la...marah la...
aku xnk semue tu....
aku nk cinta yg aku boleh trime dugaan dari NYA..
 
Bukan aku xpenah rase semue tu... 
tpi cukup la... aku dh letih..
tpi aku sunyi... sunyi sgt2....
perlukan teman hidup yg boleh trime aku ape adanye...
baik buruk aku boleh trime...
tpi setakat ni xde lagi yg mcm tu...
 
Dulu penah aku bdoa,mintak tuhan ttup pintu hati aku..
aku x nk lagi terluka....
skg btol2 aku terase...
tiada cinta dlm hati...
 
YA ALLAH~ ~ ~ 
aku nk thu sgt2 ape tu nikmat CINTA..
sungguh ! aku xpenah rase... 
Hanya cinta padaMU Ya Allah akn ku tetapkn dlm hati..
 
Jangan penah puas berdoa , jangan puas mencari...
tu yg aku amal kn..
mencari ape yg kite ingin kan belum tntu akn dpt..
jadi aku sebagai hambaNYA.. redha..
siape pun yg Tuhan cipta untuk ku...
aku terima dgn hati terbuka asal kn die dpt trime aku
dgn sepenuh hati nya...
Amiiinnn~~~~~ 

Aku pernah menyukai seseorang...
bile dgn die aku terkaku...
bile die tak de aku rindu...
bile die pergi aku nk die kmbali...
kalau aku kuat , aku nk die tahu... ape ade dlm hti aku..
tpi ape daya aku.. aku hanye mampu bdiam..
prinsip aku dn die same..
BERCINTA SELEPAS KAHWIN..

Kalau aku bpeluang.. aku nk ade dlm hati die...
wlau sesaat pun aku trime..
tapi aku x nmpk peluang tu....
aku cume bdoa... agar die slmat kt mane2 , 
jdoh die dgn orang baik2... aku sentiase doa kn die..
wlaupun die x pernah thu aku suka kn die..
Moga die sentiase atas lindungan dariNYA...
 
Ya Allah Ya Tuhan ku...
Aku memohon padaMu...
BERI AKU CINTA...
sebelum aku pergi...
berikan aku nikmat cinta atas landasan MU
YA ALLAH . . . . . . 
amiiiiiinn~~



Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang
Ya Allah, sampaikan shalawat kepada Rasulullah dan keluarganya

Aku memohon cinta-Mu, cinta orang yang mencintai-Mu, dan cinta amal yang
membawaku ke samping-Mu. Jadikan Engkau lebih aku cintai daripada selain-Mu.
Jadikan cintaku pada-Mu membimbingku pada ridha-Mu. Jadikan kerinduanku pada-Mu
mencegahku dari maksiat atas-Mu. Anugerahkan padaku memandang-Mu.Tataplah diriku
dengan tatapan kasih sayang. Jangan palingkan wajah-Mu dariku. Jadikan aku di
antara penerima anugerah dan karunia-Mu wahai Pemberi Ijabah ya Arhamar rahimin.
(Mafâtihul Jinân, bab 1: 125)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan