Sabtu, 16 Jun 2012

Saya Tak Mampu..




Seminggu ni , mood rase down...
knp? entah....
makin lame makin jauh perasaan ni, jauh entah kemana..
kita rapat , susah senang kite selalu bersama
kisah awk , kisah saya , kisah kite.

Saya selalu mohon persahabatan kite ni berkekalan ,
kerap kali bergaduh itu membuatkan perasaan sy makin hilang.
terluka dgn setiap kata2 awak...
bahasa melayu awak fail la !
tapi saya maafkan...

Hari demi hari fikiran celaru ,
tak mahu salah takdir kerana perkenalan kita ni ,
kalau kite tak kenal , mesti sy pun tak tahu kehidupan orang lain yg
penuh cabaran..
perkenalan kite sy anggap itu satu hikmah , cabaran untuk sy
belajar erti sabar.

Awak..
terima kasih atas teguran..
awak memang baik , selalu tegur kekurangan saya..
awk selalu nasihat dan bagi cadangan kt saya..
sy terime cadangan tu awak..

Awak..
saya tahu impian awak , awak pun inginkan kebahagiaan bukan?
ya! semua orang ingin kan..
tapi kene usaha la.. kene berani terima segala kemungkinan
saya tahu awak akan dapat ape awak nak..
kebahagiaan awk yang lalu mungkin sementara ,
insyaALLAH kali ni , awak akan dapat untuk selama lamanya..

Saya ? tak mungkin layak untuk beri kebahagiaan itu..
jauh sekali untuk membantu awak..
saya tak ade harte , kerja jauh sekali , rupa lagi la jauh..
awak..
cari la orang yang boleh bahagiakan awak..
orang yang boleh sama2 beri kesenangan pada awak..
awak dh banyak beri kesenangan pada saya ,
cukup la takat tu je..
saya tak mahunye lagi..
saya akan berdikari ~

Kata2 hebat pada ahad lepas buat saya sedar
betapa kurangnya diri saya ,
terkilannya saya dgn kata2 awak..
terus terus la terangkn kesilapan awak..
tapi kata2 itu masih terngiang2 di telinga saya..
walaupun awak tak maksudkn itu , tpi kata2 itu mendalam sungguh awak.

Sangat jelas kekurangan saya di mata awak..
tapi sy sikit tak pernah sentuh tntang kekurangan awak..
walaupun jelas kekurangan awk ..
bagi saya tak perlu la.. be your self !

Saya tak ada duit nak betulkn cara saya ,
awak bercakap pada orang yang tiada harta ,
awak..
cara saya itu adalah saya , kerna saya adalah saya..
saya tahu tahap kemampuan saya..
rezeki itu ALLAH yang tentukan..
usaha la macam mana pun , jika tiada keizinan dari ALLAH ,
maka tiadalah..

Tak apalah awak , mungkin betul kata awak
awak nak seseorang yang berdikari , bukan untk awak..
tapi untuk dia jugakkn..
teruskan la...
saya sebagai kawan , mendoakan apa yang awak impikan tercapai..
Ammmeenn~

Saya kawan awak kn..
saya voice recorder awak kn,
bila nanti dah penuh , awak akan buang..
awk boleh cerita ape2 je tanpa fikirkan hati dan perasaan saya..
tak mengapalah , saya pun dah bekukan hati sy untk awak..
awak...
cari la orang lain ye , saya tak mampu..
ye awak faham , tapi awak tak mendalami..

Kalau saya dah tak ade nanti baru mase tu awak
akan mendalami kot hati saya..
tapi mase tu tak gune awak nak menyesal pun..

akhir kate saya ..
selagi saya ade , saya akan jadi telinge dan mulut untuk awak..
terima kasih sahabat :)
Saya sentiasa maafkan orang..
izinkan saya mencari kebahagiaan saya..



*SEKIAN*





Tiada ulasan:

Catat Ulasan