Selasa, 23 Ogos 2011

Raye dah dokek !!


Dam dam dum bunyi mercun ~~~
lagi berape hari je kite umat islam nk berhari raya . .
bunyi mercun dh dengar . . lepas berbuka , ade tu mase sahur pun
bunyi gak mercun . . . tu nk kejut org bangun sahur ke ape ?
hehehehe :face7:

Tahun ni aku dh prepare baju raye awal2. .
mne x nye . . thun lepas pakai bju same. .
tpi ,
xpenting sgt pun baju raye tu . .
bersyukur la ain . .
hehe
aku punye baju wane merah n oren . .
agak mncabar due kaler ni. .
xpenah ade baju kaler ni . .
asyk2 ungu . .
Baju wane merah je aku beli , wane oren tu org bagi ,
jadi la kan. .

Seperti tahun2 sudah , aku beraye di KL je ,
nenek n atok ku di KL ,
yg di kg cume mak cik2 n sedare mare je ,
tahun lepas mak aku n yg lain2 balik kg perak ,
aku x folow sebab nk jage nenek n atok aku yg ade kt KL ni ,
raye kedua aku naik genting ,
dgn kawan aku ,
mmg aku xsangke leh smpai sane,
hehehe..
tpi tahun ni xtau mne aku nk pegi , xde plan ape pun .

Bile raye lampu lip lap lip lap:113: pun terpasang ,
terase raye tu nk dekat sgt ,
tpi ,
aku rase sebak sgt , bulan ramadhan akan pergi
bulan yg mulia , bulan yg doa2 dimakbul kn ,
xtahu la dpt rase lagi ke x puase thun depan ,
harap2 umur ku dipnjangkn
aminnnnnn ~~~~
lepas ni sure aku rindu nk pegi terawih...
isk !:face22:


Biskut , kerepek sume dh tersedia ,
rumah pun dah cat , dh kemas ,
tinggal aku nk buat kuih goyang dgn biskut cornflakes madu je ,
bersederhana je lagi elok , xnk la meriah2 sgt .

Bestnye kalau dpt bakar lemang , kacau dodol
buat ketupat ... adoi bestnye . .
hehehe...
bile raye , mule la penuh dgn makanan
rendang , lemang , biskut2 ,
badan pun mule naik mcm pau...
hehehe
hope aku dpt kawal nafsu makan ku.

tu je kot aku nk cakap.

Memandangkan raye x lame lagi..
aku nk amik kesempatan , nk ucapkan
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN
pada semua umat islam di dunia ni ,
pada family , kawan2 , kenalan ,
ampun maaf di pinta jika ade salah silap
yg x di sengajakan...







:n::n::n::n::n::n::n::n::n::n::n::n::n::n::n::n::n:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan