Isnin, 1 Ogos 2011

Salam Ramadhan


Assalammualaikum. . .
Rasenye masih belum terlambat aku mengucapkn salam ramadhan
kepada sume blogger,facebooker,n to all umat islam kt dunia. .
moga puasa kite kali ini lebih bermakne dari puasa
yang sebelumnye. . . amiiinn :face5:

1 ramadhan jatuh pada 1 ogos. .
bulan puasa. . bulan kemerdekaan. .
bulan di mana aku di lahir kan. . :face28:
permata kalinye aku nk pnjat syukur
coz aku masih bernafas di bumi Allah..
dpt rasenye 1 ramadhan. .
alhamdulillah...

Semalam berbuka. .
niat aku nk berbuka mkn yg ringkas2. .
xnk jadi mcm tahun lalu. . makan ikut nfsu
jdi nk solat pun x larat...
alhamdulillah aku dpt mgawalnye...
seronok..... :face34:

Macam biase. .
aku la org yg pertame kene bgun sahur...
kalau x memang x sahur semue...
bulan puase ni pulak aku kene masak mcm hari2
cume jadual masak tu dh tukar la...
selalu tgh hari.. kali ni petang pulak...
idea masak tu kene lebih sket. .
hehehe...

Keje aku tgh hari kemas umah:53: sidai kain..
penat tu x la.. tekak ni la kdang2 memanggil2 air..hahaha
tpi kawal...
ade mase online aku online..
kalau rase mls.. aku bace buku...:90:

Tu la keje harian aku. . .
selagi belum kje kt luar..
keje rumah kene buat...
malam INSYAALLAH...
kalau x de masalah aku akn menunaikan solat terawih..

Pasal baju raye. .
em. . . :face35:
tahun lepas lagi dh siap !!!! hehehehehe
mne x nye , tahun lepas aku xde baju raye
akibat kelalaian aku. .
xpenting pun semua tu..
yang penting kite meraikn raya bersama2 dgn bersederhana.

Akhir kata . .
kepada umat islam di dunia
marilah kite menunaikan puase ini dgn penuh rase
syukur dan sabar....




:101:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan