Ahad, 22 April 2012

Our Memory..





Cak ! Cak ! Cakkk !
Allo Allo ! (skrip from Battleship)
hahaha =)

21.04.2012 - Sabtu = Hangout!
Rasenye dah lame tak berjalan2 di Times Square.
sabtu yang sesak dgn kereta...
hujan yang renyai2...
agak takut dengan kelajuan kereta mereka mereka...
wah! Lajunye bang...
:))

*Hati2 dijalanraya.. ingat lah org yang tersayang*

Orang kate Battleship best dari Tranformers..
yeke??? O_o?
nk jugak try tengok..
Dah siap book tiket mase awal subuh.. (ade org tlg blnje)
So..
pegi kt kaunter tiket just for pick up je la tiket tu..
tak perlu beratur panjang..
Premier Class for the first time..
Alhamdulillah.. T.kasih encik =)

Dia tolong odder makanan...
saya nak air je...
air coke setin ye :)
dia odder kopi , nugget dan sprite..
amboi... lapa ye..
tak bfast lagi...

Menunggu cerite start main game jap kt ipad dia..
bile lampu dah padam..
oke..get ready untuk Battleship..!!




Jalan cerita amik mase 2jam 12minit...

Berani cakap.. cerita yang best..
walaupun merepek kn..
biase la cerita antarabangsa...
tapi memang la best..
tranformers pun ade jalan cerite tersendiri..
director yang sama kan..


Lepas layan movie...
jalan jalan cari makan... lapa..
sambil jalan sambil borak n gelak2..
dia tanya nak makan ape ,
saya tahu dia nak bawak saya pegi makan Kenny Rogers Roasters.
dari makan mahal2 tapi tak kenyang baik pegi foodcourt..
nak tak nak dia ikut saya dari belakang..
hahaha...

Dan sekali lagi dia tnya.. Nak makan ape??
sebenarnye.. saya taknak dia belanje..
makanan tu saya mampu lagi nak bayar..
saya buat alasan suruh dia beli makanan dulu..
Yes!!
Akhirnye... dpat jugak beli makanan gune duit sendiri...
Kuey Teaw Tom Yam...!
Sedappp....

Ade je bende die nk cerita walaupun before jmpe
die call dari pukul 1pagi smpai 4 pagi...
dalam fikiran saya terfikir..
'tak jemu ke?'

Tak kesah la...
saya tahu dia perlu someone untuk dia bercerita..
Sakit hati bile die bergurau..
rase macam nak balik sendiri je...
sewel la u !!

Lepas makan dia ajak pegi Lowyat..
kate dia nak cari barang...
ok la..
jom... =)
dh dapat barang dia kiteorg pun balik...
rase letih dengan ramai orang..
tapi kiteorang happy..

Dah lame tak jalan2 macam tu..
teringat kenangan lame..

Terima Kasih sebab until now awak still kawan saya..
awak sabar dengan kerenah saya..
faham saya walaupun kadang2 awak sakitkan hati saya..
saya tahu setiap saat kita belajar sesuatu yang baru..
bagi saya.. walaupun dlm tempoh tu kite dah lame kenal..
tapi..
saya still anggap saya baru kenal awak..

Entah kenapa hati ,
saya rase cukup la awak sebagai kawan lelaki saya..
dulu saya mencari , dapat dan terlepas..
saya dah rasa hati saya tak nak kenal mana2 lelaki lagi dah..
saya seolah2 dah tak ada perasaan untuk kenal siapa2...
Demi Allah..
saya dah letih..




Saya nak bagitahu...
tiap kali saya nak sebut perkataan 'SAYANG' kt awak
jantung saya mesti berdegup..
tiap kali saya nak taip perkataan tu kt awak..
jari saya mesti menggeletar..

Perkataan tu sangat mahal bagi saya dan awak..
saya jarang nak sebut kt awak..
awak pun tak pernah sebut..
tapi taip kt mesej penah la kn.. ;p

Saya tahu ade seseorang nak rapat kt awak..
adik angkat awak buat saya tergugat..
tak apelah...
saya tak pernah nak kesah awak nak berkawan dengan sape..
tapi bila adik angkt awak konkong awak..
saya jadi marah..
siapa dia nak atur hidup awak?
saya pun tak pernah nak atur kehidupan awak.
Melampau !!

Pernah saya nak pergi je dari awak..
tapi awak merayu tak bagi saya pergi.. =(
saya pun tahu saya tak mampu nak pergi..

Saya Sayang awak walau siapa pun awak..
saya tahu siapa awak..keadaan awak..
Saya Sayang awak kerana awak adalah awak...

Kenangan ini saya simpan hingga akhir nafas saya..
saya nak jaga awak dan bahagiakan awak..
tapi ,
kalau ditakdirkan awak bukan untuk saya
saya nak orang yang dah ditakdirkn untuk awak tu..
jaga awak dan bahagiakan awak..
insya Allah ~
=)


*Terima Kasih sebab sentiasa susah senang dengan saya*

SEKIAN






Tiada ulasan:

Catat Ulasan