Jumaat, 3 Februari 2012

Adik Angkat saya yang HOT !! sgt la kn...



Hahahah ~
Ape yang saya merepek pagi pagi buta ni :)
nak story sket pasal adik angkt saya ,

Nama beliau
Majid , so call him Addy :)
erk !
Macam lari je dari name tu..
whatever la dik ~
hehehe

Kenal dalam fb je pun ,
rase something kt die ni ,
about life die , saya ta la berapa tahu :)
nak amik tahu tapi rase mcm ta nak la jadi
busybody sgt kn :)
ta kesah la semue tu , janji die tahu jage diri die..
die pun dah dewasa.

Sayang as a little brother kt die ,
nk didik die , tpi itu trpulang pada diri die la
cume saya doa yg terbaik utk die..
mcm saya doa utk adik2 kandung saya yg lain
tak nak die rosakkan diri die ,
nak die ade masa depan yg cerah ,
:)

Die baik ,
seorang budak lelaki yg mningkat dewasa ,
yang tahu apa die buat ,
yang tahu baik n buruk..
so i trust him.
cum doa tiap penghujung solat utk die n adik2 ygn lain
=)

PESANAN UNTUK BELIAU :

Akak sayang adik ,
ta nak adik jauh rosakkan diri ,
akak nak adik ade masa depan yang cerah :)
biar ta sekolah pun ta pe dik ,
kadang2 budak yang sekolah ni jauh lebih teruk..
akak tahu adik ade cita2 kan ,
so buktikan dik ,
biar orang pandang adik berjaya tanpa sekolah.
akak tahu adik boleh :)
akak pecaya adik boleh :)



Akak sayang adik <3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan