Selasa, 28 Februari 2012

Pesanan untuk kamu , kamu dan kamu..





'' Awak , awak .. saya nak berkenalan dengan awak bole?"
word yang paling mengerunkan saya ,
kat mane selalu ade ayat ni ?
kt Facebook la ~
Saya bukan sombong , apentah lagi riak serta takbur ,
tapi saya tkut ,
betol cakap orang setiap pertemuan ,
akan ade perpisahan...
tapi ,
kalau perpisahan disebabkan yang logik tak ape ,
ni tak...eeeemm...

Awak , awak dan awak...
kalau nak kenal dengan saya boleh ,
tak salah...
tapi tanya balik niat awak , awak nk kenal sebab ape..
kalau sebab saya cantik , lupakan..
kalau sebab nak lukakan hati seorang perempuan , lupakan..
kalau nak suka suka , lupakan...
kalau nak buat kawan boleh , tapi jangan ade sikap memilih .
kalau awak betol2 nak kenal dengan saya , awak kene terima keburukan saya
dari kelebihan saya..

Keikhlasan seseorang hanya tuhan je tahu ,
tak perlu awak buat2 untk ikhlas menerima.
Saya tak nak kelihatan cantik di mata orang.
sebab tu akan timbul riak di hati saya ,
hanya jodoh saya yang akan nampak saya cantik di mata dia.

So , kalau nak kenal saya semata2 sebab rupa..
LUPAKAN.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan