Ahad, 7 Oktober 2012

Kenangan Tercipta




Syukur Alhamdulillah berjalan lancar..
6 & 7.1O.12 (sabtu Ahad)
Hanya Allah je yang tahu ape saya rasa , 
walaupun di uji dengan sedikit ujian... 
saya tahu saya mampu jadi kuat..


Sabtu , 
Bila perjalanan yang amik mase 4Ominit , sedangkan jarak 
dari rumah ke tempat dia boleh sampai 2Ominit je.
Sabar ~
Mane taknye , boleh sesat... hahahahaha :DD
dengan jalan sesaknye , bukan sesak ape pun kereta parking 
sebab orang nak ke pasar pagi tu kan.
lepas tu salah masuk jalan , 
bile di kenangkan balik kelakar.
Tapi tak ape lah , jalan di KL ni saya dah arif sikit..


Kadang2 ape yang kite rancang tak semestinye menjadi , 
yang tak rancang pulak mnjadi.. =)
Dia tak pernah pegi pasar malam kt KL ni , 
jadi saya bawak dia pegi pasar malam
Jalan Tuanku Abdul Rahman , 
dari depan sampaaaaiiii ke hujung pasar malam die berjalan..
peluh dah membasahi dahi .. 
hahahha :DD


Dia beli sata , saya tak pernah makan..
em ! sedap jugak..
saya perasan ape yang saya makan die makan makanan yang sama..
saya diamkan je, lepas tu die cakap
die nak same2 , walaupun makanan tu die tak suke tpi saya suke , die tetap akan suke..
jangan mule2 je tau.. 
hehehehehe :DD


Petang tu dah balik , saya hantar die balik ..
emmm ~
Hari ahad , giliran die pulak amik saya :)
saya tengah bersiap tibe2 die call die cakap dah depan pagar..
oh ! lupa , hari sabtu tu saya ade tnjuk arah rumah.
senang nanti die nk amik :)
kereta bukan selalu ade..
sambung tadi ..
What ?!!!
Ohemji ~
Dia sangat berani , atok pulak kat luar rumah..
ok Cik Ain , Anda kene terime ape je kemarahan lepas ni..
Buat cool bile masuk kereta , padahal hati takut..
takutkan atok marah..

Jalan2 di Time Square , seronok ..
ramai orang luar..
kene hati2 ok Cik Ain... :DD
Kali ni die hantar awal ..
tibe2 hati rasa sebak..
dah nk balik , die pulak nk ke sana.
em ~

Berat rasa hati , mata dah mula berkaca tapi tak menitis.
Harap2 die tak perasan..
Die ade pesan , die nak saya jage diri , 
tunggu die , percaya kan die , jangan cari lelaki lain , 
jangan fikir bukan2 , be matured , jangan emosional , jangan berubah hati
dan penting doakan hubungan kita.

InsyaAllah ~
itu yang mampu saya ungkapkan..
saya pun pesan perkara yang sama..
Doakan hubungan kita, ape2 kite serah padaNya , 
DIA lebih mengetahui.

Tanpa die sedar , saya perasan mata die jugak berkaca ..
suare die bergetar , seolah2 nak nangis..
T_T

Again ~
Awak hantar saya betul2 depan rumah , 
and again atuk saya tengok ..
berdebar awak. tapi atuk saya tak marah pun..
Weee ~
Awak ~
Kalau hati kita tak de rasa nak permainkan satu sama lain,
InsyaAllah berkat hubungan tu..
tapi ~
Kalau hati kita sebaliknya , 
Allah akan tunjuk kebenaran .
Saya tahu awak bersungguh2 , saya yakin awak serius.
Saya kenal ragam orang bukan seorang dua , 
macam2 da awak..
InsyaAllah awak tak macam mereka.



Saya tunggu awak .
Awak jangan berubah hati . 
saya dah tak sanggup nak bermain dengan air mate kecewa..
saya cume nak air mata kebahagiaan .
Terima Kasih sebab luangkan masa datang KL
untuk jumpa saya :)
Saya Sayang Awak. 
Hanya Allah yang lebih mengetahui saat ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan