Rabu, 31 Oktober 2012

Pujuk hati mu.. =')


Hai ! 
Selamat Hari Raya Aidiladha , rasenye masih belum terlambat ~
Agak busy dua tiga hari ni..
Cuaca tak menentu lagi bile tengok berite pasal Taufan Sandy ,
takut.. 
Ya Allah maha kuasa ~ Hebat sungguh kuasa Mu .
Dunia semakin hari semakin banyak bencana.
Petanda ~
Selamatkan mereka Ya Allah.


Kesihatan pun kejap ok kejap tak , 
itu kesihatan .. tak nak tanye HATI ?
parah ! Hahahahaha :DD
Tak siapa tahu ape yang Allah dah aturkan untuk kita , 
sangkaan kita akan berjalan seperti biasa , 
tapi TIDAK.
Hebat sampai apa yang tak terfikir tu terjadi akan terjadi.


Kawan2 cakap  "jangan give up lah ok" ,
kalau ikut mulut yang bergerak ni memang kate " Ok , tak give up la"
tapi kalau dengar hati yang berkate ni..
pasti korang turut rasa.. 
" If you could read what's in my heart you be in tears"
haaa.. nak nangis same2 tak?


Tak nak cakap banyak..
ni untuk awak yang dah pun buat hati saya tawar.


" Terima Kasih atas kasih sayang yang sementara tu , awak hadir sekejap dalam hati saya dan awak pergi la selama lamanya dari saya.
walaupun berapa bulan tu  awalya indah dan akhirnya kecewa, tapi ade perkara yang buat saya tersenyum sendiri.
Bila kenangkan balik segala impian yang awak nak cipta dengan saya.. entah betul atau tak saya taknak tahu .. yang pasti semua tu tak kan terjadi walau sekali. Siapa awak dalam masa tempoh saya kenal tu , itu buat saya bahagia buat saya rasa masa depan saya dengan awak indah. Tapi itu dulu.. dan siapa awak sekarang lepas semuanya di bongkarkan saya taknak tahu dan tak perlu saya tahu.
Terima Kasih atas kebahagiaan itu , saya doakan awak jumpa jodoh yang boleh awak bahagiakan , saya tak mampu nak bahagiakan awak. Saya kirimkan doa buat awak. 
Terima Kasih atas segala2nya "


*copy image dari page Haslinda Alias*


Bila hati benar2 terluka , maka tertutup lah pintu hati untuk menerima cinta manusia.
Diri ni harus kuat ! Tak mahu lemah kerana cinta yang belum tentu jadi
sarang di hati.
Ya Allah ~ 
Aku terima segala ketentuan yang Kau cipta buat aku yang lemah dan hina ini..
T_T
Cume tengok entri sebelum ni.. dan entri sekarang... 
berbezakan .. kn .. kn .. kn.. brrr~
* Sekali aku melangkah kedepan , amat sukar hati ini berpaling ke belakang*
*SEKIAN*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan