Jumaat, 5 Oktober 2012

hanya dikau ^^,




Dup ! Dap ! Dup ! Dap !
Rase berdebar di hati..
cepat betul mase berlalu... 
Esok adalah harinye ~
Aiceceh ! macam nak kawin je... 
hahahahaha :DD

Tak ade la , esok nak jumpe someone ~
InsyaAllah tak ada apa2 halangan..
Ameenn ~

Jodoh itu rahsia Allah .
Saya hanya mampu berdoa agar kite di satukan
InsyaAllah ~
Penantian itu akan ajar saya erti sabar,
mungkin susah lepas ni nak jumpa awak..
awak jauh ~
tapi awak dalam hati saya..

Awak tahu tak , 
saya tak pernah rase macam ni
walaupun saya pernah alami satu perhubungan..
entah kenapa dengan awak saya rasa selesa..
saya rase happy.

Awak pernah cakap..
awak tak nak ukir nama saya di awan , kelak awan itu akan berlalu..
awak tak nak ukir nama saya di pasir , kelak ia akan hilang di lambung ombak..
jadi ~
awak ukir nama saya di hati awak.. ia tak kan pudar walau sekali..

Awak ~
hadirnye saye dalam hati awak bukan untuk beri kasih sayang je.
saye nak jadi sahabat awak , 
saye nak jadi pakar kaunseling awak , 
tukang masak untuk awak , 
tukang bebel untuk awak , 
macam2 lagi la..
dan yang penting 
Saya nak jadi ISTERI awak yang sah ~
InsyaAllah. 
seandainya jodoh itu milik kita.
=)


Saya sayang awak.

Harap hati awak tak berubah.
Esok , lusa dan selama2nya...


*SEKIAN*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan