Ahad, 27 Januari 2013

Ya Allah ~ Izinkan aku pergi.


Orang tanya , kenapa mesti aku menjauhkan diri..
menjarakkan diri dengan orang lain.
bagi aku.. aku perlu jarakkan.
Perasaan aku yang mudah suka kan seseorang itu mungkin akan binasakan
satu perhubungan.
Bukan mudah sebenarnya ~
nak menjauhkan diri dari apa yang selalu kita buat.
Bukan mudah sebenarnya ~
menyepikan diri dari orang lain
sedangkan diri ni seorang yang ramah.
Perkara yang bukan mudah itu mungkin akan jadi mudah 
kalau aku yakin boleh buat.
panggilan kawan aku dah tidak peduli.
mesej mereka aku tidak balas.
bukan sombong.. Tapi aku rasa
tak ada apa perlu aku bualkn..
buang masa.
Maaf kawan bukan mahram.
Kalau awak pemilik tulang rusuk saya , 
awak mesti akan datang pada saya walau apa cara sekali pun.
kerana awak JODOH saya.
*JODOH menanti ~ AJAL menjemput*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan