Sabtu, 10 Mac 2012

Alhamdulillah...




Jam 5.06 petang..
petang yang tak brape panas...
channel kt tv pun tak de yang best..
saya bt kptusan untuk online FB :)

Offchat ,
just tengok2 gambar yang orang add..
letak pic profile gmbar bear pun ade orang add..
errm..~~
nak berkawan kn..

Ok,
I find something yang agak memeranjatkn. :)
still tersenyum walaupun terkejut.
mata dah mula berkaca..
cume tak menitis je..
chill ain..
jangan bg air mata tu jatuh :)

Orang yang saya tak boleh lupa ,
rupanya sudah berumah tangga..
saya jumpe FB die yang lain dari orang yang add saya tu.
Oh ya..
Allah nak tunjuk jawapan dari persoalan
yang pernah keluar dulu..

Comelnye anak die...
same muka mcm die..
walaupun tak banyak gambar , sebab di privatekan.
saya still boleh tengok.

Tarik nafas dalam..
lepaskan sambil sebut..
Allahhuakbar ~
Sekali lagi petunjuk yang saya dapat.
finally ...
air mata tu taknak stay kt kelopak mata,
nak jugak jatuh ke pipi.
silakan airmata..saya izinkan.
:'(

Saya tahu saya kuat..
saya tahu terlalu banyak pengalaman saya dapat
untuk saya jadi kuat..
tapi saya hanya manusia..
sekuat mana hati saya ,
bila terluka..
saya akan lemah .
saya bukan malaikat..

Saya taknak tanya kenapa..
jauh sekali nak salahkn die..
saya yang salah..
sebab terlalu fikirkan die...
saya yang salah sebab syok sendiri..
Hm..~


Berkat doa saya..
mungkin ni la petunjuk dari Allah untuk saya
supaya saya berhenti fkirkan die.
Yes!
saya akan lupakan die.
Terima kasih Allah sebab bagi saya mcm2 petunjuk
supaya saya tak akan lebih terluka.
:)
Syukur.

pada beliau M.A :
maaf saya taktahu nak kate ape.
Cume saya nak ckp :)
saya happy dpt tahu ni sendiri.
Comel anak awak.
Awak ~
Terima Kasih banyak :))

Alhamdulillah.
saya mampu terima hakikat ni dengan
sekuat hati saya.
:)
Saya masih mampu tersenyum ketika menangis.
itu la ubat paling mujarab untuk hati yang
sedang sedih.



*Senyum tak perlu ckp apa2*

Saya akan cari pelangi saya..
saya yakin dengan nama Allah..
satu saat nanti..
saya jumpa pelangi yang saya cari..
indah di mata hati saya..
saya serah semua padaNYA.
Saya sudah penat.

' Kalau awak pelangi , saya nak jadi matahari
yang bagi sinar untuk wujudnya diri awak'

'Kalau awak bulan , saya nak jadi bintang
sentiasa ada dengan awk'

Saya janji.
hehehe..

*SEKIAN*




Tiada ulasan:

Catat Ulasan