Isnin, 26 Mac 2012

Smile ~




Selamat Pagi ~
Pagi la sebab sy post entri ni pagi..
hehehe.

Pagi yg agak mendung ,
cuaca boleh tahan sejuk..
Alahmdulillah ~
siap sudah semua kerja..
kadang lewat , kadang cepat..
kdang2 malas kadang2 rajin..
ape pun situasi
saya mesti buat keje tu..
tanpa paksaan :))

Setelah mengalami kekejangan hati baru2 ni , (jiwa merundum)
i'm back to normal !
hehe..
bagi saya tiap ape yg datang kalau tak mengunakan akal utk bfikir
mesti tak tahan lame..
so saya menggunakan akal yg pnjang..
tak perlu la saya terlalu ikut perasaan.

Ape yg saya perlu lakukn ,
teruskan hidup..
saya sudah serahkan semuanya padaNYA..
nak maju kan diri ,
nak happy kan diri dengan diri sendiri..

Bangun dari tidur..
saya selalu akan senyum..
kerana apa yang jadi lepas ni
saya akan terima..
allah dah jnji kan yang terbaik untuk saya.

Saya gembira saya begini..
saya ade keluarga ,
saya ade kawan ,
saya ada orang sekeliling..
ape yang utama
saya ada ALLAH.

Kerana DIA saya masih lagi bernafas.
Kerana DIA saya kuat terima semuanya.
Kerana DIA saya kenal erti kehidupan.
Kerana saya hidup dibumi DIA.

Yang datang pasti akan pergi..
yang datang saya iring dengan doa..
moga yang datang itu sentiasa kekal bersama,
tpi setiap pertemuan itu kan akan diakhiri dengan perpisahan..
andai perpisahan itu berlaku..
saya sentiasa ingt walau pada nya saya tidak diperlukan
walaupun seorang kawan.
Moga Allah menyayangi mereka.
:))

Heheheh :))
rase macam nk pegi tgk laut la..
teringin nak tengok waterfall..
bestnyee!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan